Comença la inscripció per a les colònies d’estiu de l’escola pública Torres Amat. Duraran quatre setmanes perquè els més petits, de P3, fins els de 6è de primaria, puguin gaudir del casal durant tot un mes. I es durà a terme del 27 de Juny fins al 22 de Juliol.
Aquestes colònies només estan obertes per als alumnes del Torres Amat i aquells que ja estan pre-inscrits a l’escola. La jornada es durà a terme per tot el municipi de Sallent, i els nens i nenes no es mouran del poble durant tot el matí. Faran activitats com gimcanes per l’escola, tallers i piscina, entre d’altres. Lali Alcocer, organitzadora de les colònies, ens explica de primera mà en què consistiran:
Us recordem que els preus per a cada setmana pels socis del AMPA són la primera setmana 35€ , segona 70€ tercera 65€ i finalment la quarta setmana 120€.
Pel que fa els que no són Socis de l’AMPA el preu varia. La 1 setmana són 40€ , la segona 80€ la tercera 105€ i finalment la quarta són 130€.