Comencem el divendres amb un temps molt tranquil i alguns núvols baixos matinals que s’aniran trencant ràpidament. Per tant, el sol serà el protagonista el que resta de dia sense més complicacions. I pel que fa a la temperatura diürna, pot pujar lleugerament amb una calor normal per l’època de l’any. Els valors màxims es mouran entre els 30 i 35°C als punts més càlida de la Catalunya Central.

Demà dissabte, poques novetats. Jornada estable un dia més amb predomini del sol i calma absoluta. La nit serà de bon dormir i els valors màxims es mantindran sense canvis importants amb calor d’estiu.

I diumenge, augmentarà la nuvolositat, de tipus baix, especialment al matí, però no esperem precipitacions. A la tarda s’obriran més clarianes, però l’ambient no serà tan càlid. Això sí, la setmana vinent la calor intensa podria retornar