Les obres per millorar el tram entre el Pont Vell i l’Institut Llobregat de Sallent ja han començat. L’objectiu de l’Ajuntament és habilitar un passeig per a limitar l’ús de vehícles.

El projecte s’emmarca dins el que l’Ajuntament bateja com anella verda de Sallent. El consistori creu que cal una millora de la via per a promoure el desplaçament sostenible. Sentim a Miquel Estruch, regidor d’urbanisme de Sallent.

L’Ajuntament ha detectat una necessitat de millorar aquesta carretera perquè molts vianants, sobretot alumnes, han de recórrer al desplaçament en cotxe per fer un recorregut més aviat curt.  D’altra banda, i com a objectiu a mig llarg termini, el consistori preveu remodelar la zona del Parc de l’Estació. El propòsit és convertir aquella zona en un espai verd, per a esdevenir un dels punts neuràlgics del poble. Estruch n’explica els detalls.

Està previst que les obres comencin en els propers dies.