Els grups d’esquerres aposten perquè al 2022 la política del poble sigui més social. Durant el Santpedor en Clau de Ràdio Santpedor, Esquerra, CUP i En Comú Podem van traçar les línies dels propers mesos i el feminisme, l’habitatge, la salut i els serveis socials seran els principals eixos.

Amb l’equador del mandat ja passat, Santpedor ha començat l’any amb obres de grans dimensions com l’ampliació del Pavelló Rafa Martínez o asfaltar tots els carrers del Mirador. Aquest 2022, a més, l’equip de govern vol aprofitar-lo per posar fil a l’agulla amb les rotondes del Parc de l’Agulla. El regidor d’Esquerra, Pep Illa, però, avisava que des del seu partit no li volen perdre la cara a la vessant més social de la política.

Des de l’oposició avisaven que aquest any apostarien per millorar els serveis socials i perquè els ajuts COVID no se’n vagin en orris. El regidor de la CUP, Pau Clusella, alertava que l’habitatge també és un punt de preocupació, cada vegada major, entre els santpedorencs.

I Santpedor en Comú Podem va posar èmfasis en que cal millorar el Centre d’Atenció Primària. Xavier León va explicar que ja era un equipament que els preocupava i la sisena onada de la pandèmia ho ha demostrat de totes totes.

Tot són declaracions al Santpedor en Clau d’aquest diumenge que podeu recuperar aquí: