Oriol Ribalta, alcalde de Sallent, i el regidor d’Urbanisme, Miquel Estruch, han visitat aquesta setmana les obres de construcció de la nova residència que se situarà al costat de Fàbrica Vella i que han començat aquest estiu. En la visita, la direcció de l’obra ha explicat els treballs fets fins ara amb tot detall. Aquests bàsicament consisteixen en treballs previs a la construcció, l’extracció de la turbina i el seguiment arqueològic que preveia el projecta.

El següent pas serà iniciar els moviments de terra, amb les excavacions i s’estabilitzarà el talús per tal de treballar amb la màxima seguretat. L’Ajuntament també ha informat que properament tindrà lloc l’acte de col·locació de la primera pedra.

La construcció de la nova residència respon a la necessitat d’ampliar el servei que ja ofereix l’actual Residència i Centre de dia Sant Bernat, amb una capacitat de 45 places de residència assistida i 8 d’acolliment. La nova residència tindrà capacitat per acollir 90 persones.

La previsió és que les obres durin, aproximadament, vint mesos.