L’alcalde del municipi, David Saldoni, explica que

L’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet demana millors serveis bancaris per a les persones grans. Ho ha fet a través de a la carta ‘Denúncia i peticions de millora del servei bancari’. 

Aquesta carta demana que l’atenció personalitzada a les persones grans que ho necessitin es mantingui durant tot l’horari en què les oficines obren i que es regularitzi una normativa més justa i solidària i que es doni servei als veïns i veïnes dels municipis que s’han quedat sense sucursal bancària. En l’escrit es posa el punt de mira la desatenció que hi ha per a les persones grans que volen i necessiten una atenció més personalitzada. 

La carta s’adreça a les direccions generals dels bancs, al Banc d’Espanya i a l’Associació Espanyola de Banca i a les administracions públiques, entre les quals la Generalitat, el Parlament de Catalunya, el Govern espanyol, els grups parlamentaris i el Congrés dels Diputats. L’escrit també s’ha fet arribar al Síndic de Greuges i el Defensor del Pueblo. En paral·lel, continua una campanya per recollir el màxim nombre d’adhesions possibles i ja ha rebut una quarantena de suports.