Recupera l’últim Esport i Punt on l’actualitat ve marcada pel play-off d’ascens a segona divisió del Covisa Manresa de Futbol Sala que ha tornat de Tenerife amb victòria i el Pujolet decidirà si l’equip continua fins a l’última ronda d’aquesta promoció d’ascens. També explicarem que Manresa serà la capital de l’atletisme català aquest mes de juny amb competicions de diferents categories durant els dos propers caps de setmana. A l’entrevista parlarem amb els campions d’Espanya juvenil d’ascens vertical. L’Uma plans i en Biel Sagués, els dos de Castellterçol i han aconseguit el títol amb la selecció catalana en el campionat celebrat aquest cap de setmana a La Rioja.
També parlarem amb la Patrícia Ortega ella és la directora esportiva de la Volta Catalunya femenina. I ens explicarà com serà l’etapa que aquest divendres es diputarà a Manresa i que passarà per les comarques del Bages, el Solsonès i l’Anoia.
A la tertúlia, parlarem amb el Pere Flores, amb ell analitzarem els possibles substituts de Pedro Martínez a la Banqueta del Baxi Manresa i tindrem temps de parlar de les últimes novetats al món del futbol. Tot plegat ho rematarem amb el concurs del “Mercato” on posem a prova els nostres tertulians, avui amb Pere Flores.