Iniciem la setmana amb un temps insegur. Ara mateix tenim alguns ruixats locals a punts del Bages, fins i tot amb alguns trons, però es dispersaran ràpidament i no deixaran grans acumulacions. Amb tot, el sol acabarà sortint al llarg del matí i s’espera un dilluns molt tranquil i suau. Els valors màxims es tornaran a moure entre els 26 i 29ºC als punts més càlids de la Catalunya Central. Per tant, sensació encara força estiuenca.
Demà dimarts, la temperatura baixarà durant la nit i matinada i l’ambient serà més fresc a primeres hores. Pel que fa a l’estat del cel, s’espera un dia estable amb sol i alguns núvols d’evolució durant la tarda, especialment a sectors del Moianès i Bages. No esperem precipitacions. El migdia serà suau, però una mica menys que el d’avui.
De cara als pròxims dies, atenció dimecres perquè una possible tongada de precipitacions podria regar de manera força general la Catalunya Central durant el matí i migdia. Tot plegat, aniria acompanyat d’un ambient més tardorenc. Ho anirem concretant demà. Més enllà, sembla que el temps tornaria a ser més tranquil.