
L’auditori Espai Plana de l’Om de Manresa va ser l’escenari ahir al migdia del concert del músic sallentí Carles Cases. Va ser en format trio, en què el compositor i pianista va estar acompanya per Alberto Reguera al violí i Sveta Trushka al violoncel. Un concert en el qual es van sentir peces cinematogràfiques de Cases, a més d’algunes de les seves composicions.
El sallentí està immers en la composició i gravació de les seves produccions. Ho compagina amb actuacions, ja sigui en format piano solo, duet, trio o orquestra. A finals del 2021 va editar Minimal, la seva primera obra minimalista, la qual es va escoltar al Teatre Kursaal el passat mes de novembre.
A la dècada dels 80 es va dedicar a la direcció musical del cantautor Lluis Llach. Li va realitzar 800 concerts i va participar en la gravació dels seus discos. L’Acadèmia Charles Cross de París li va atorgar el premi al millor àlbum per T’estimo de Lluis Llach.