Jordi Gibert

25/09/2026 09:49

El camí del Kids&Us Manresa comença a Bilbao

Demà comença la lliga ACB, el Kids&Us Manresa disputarà el partit inaugural de la temporada a Bilbao. L’equip de Jaume Ponsarnau arriba després de fer una bona pretemporada i serà un rival dur. 

Els bagencs també han deixat bones sensacions a la pretemporada i buscaran començar amb bon peu. L’equip presenta 10 cares noves però amb la mateixa filosofia de joc, intensitat i velocitat per buscar situacions fàcils de tir el més ràpid possible.

Timmy Allen, l’aler pivot nord-americà, ha estat un dels jugadors més destacats durant els amistosos. Diego Ocampo, entrenador del Kids&US Manresa es mostrava satisfet amb el jugador d’Arizona.

 

 

El partit serà a les 6 de la tarda a Miribilla, els manresans buscaran aconseguir la primera victòria de la temporada fora de casa, un fet que sempre costa als bagencs.