El jugador de 27 anys i 2,03 metres d’alçada firma per una temporada. Arriba al Nou Congost procedent de l’equip alemany Ratiopharm Ulm on ha fet una mitjana de 6,7 punts, 4,9 rebots i 2 assistències per partit.
D’aquesta manera l’equip manresà fitxa un nou americà que ocuparà la plaça d’extracomunitari que encara quedava lliure a la plantilla. El club destaca qualitats del jugador com la lluita des del pal baix, a més d’una bona mà i bona visió de joc. En principi, arriba al Bages per jugar-hi una temporada.
Seth Hinrichs, nascut el 24 de març de 1993 a Minnesota, als Estats Units, s’incorporarà a la plantilla aquest mateix estiu després de jugar a Portugal i Alemanya els últims anys. Destaca l’ascencs aconseguit amb l’equip alemany Rasta Vechta la temporada 2017-2018.
Amb aquest fitxatge, el BAXI Manresa dóna per completada la plantilla per la temporada 2020-2021 que s’espera que comenci entre el 19 i el 20 de setembre. Només queda resoldre el futur de l’ala-pivot William Magarty, un afer que el club espera solucionar els propers dies.