Ràdio Oló Ràdio Oló Ràdio Sallent Ràdio Sant Fruitós Ràdio Santpedor Ràdio Avinyó Ràdio Súria

Calders acull un taller d’arts visuals sobre crear en temps de pandèmia

El Centre d’Art Contemporani i Sostenibilitat de Calders acull un taller enfocat en les arts visuals per reflexionar sobre com crear en temps de pandèmia.

L’espai artístic, també anomenat Forn de la Calç de Calders, ha anunciat aquest taller pel proper dissabte 12 de juny. Començarà a les 12 del migdia i acabarà a les 6 de la tarda. 

El taller de creació ve motivat per l’exposició dels artistes Nathalie Rey i Enric Mauri, i el seu procés de treball conjunt dut a terme des de l’inici de la pandèmia mundial del coronavirus. 

L’activitat arrencarà amb una visita guiada a l’exposició a càrrec dels mateixos artistes. Seguidament, es farà un plantejament de l’acció amb l’esborrany dels guions o les idees per plasmar. Indagar sobre els personatges i com caracteritzar-los, pensar en el maquillatge i el vestuari i, finalment gravar la peça audiovisual. 

El taller d’arts visuals està pensat per un màxim de 15 persones, que s’han d’apuntar a través del correu electrònic: info@cacis.cat