Jordi Gibert

22/09/2026 08:56

Biel Sagués aconseguix la segona posició a l’Olla de Núria i Uma Plans guanya el KM vertical

Doble resultat destacat a l’Olla de Núria per els corredors del Moianès, el castellterçolenc Biel Sagués queda segon a la Ollà de Núria, una de les curses de Trail més prestigioses del país. 

En el seu debut a la categoria absoluta amb 25 km de distància i 2.000 metres de desnivell Sagués va aconseguir col·locar-se en el grup capdavanter de corredors, de fet va arribar a liderar la cursa en solitari fins que Albert Ballús el va atrapar, en els kilòmetres finals Ballús tenia una marxa més i es va endur la victòria amb 55 segons d’avantatge. Biel Sagués explicava com es va desenvolupar la cursa. 

 

 

Sagués sempre ha manifestat que aquesta és una de les seves cites preferides del calendari, anteriorment ja havia participat en el km vertical i a la cursa júnior, on ha sumat victòries. En acabar es mostrava satisfet amb la segona plaça.

 

 

El corredor de l’equip La Sportiva, format a l’escola de Trail del Moianès, va completar el recorregut amb un temps de 2 hores 37 minuts.

Però aquesta no ha estat l’únic resultat destacat, la també castellterçolenca Uma Plans va guanyar el KM vertical de l’Olla amb un temps de 58 minuts i 36 segons.