La Festa Major Infantil de Sant Fruitós de Bages, La Batibull, comptarà amb un inflable en forma de Cobert de la Màquina de Batre. És una novetat que va avançar ahir al ple el regidor d’Hisenda, Xavier Racero. També al ple, es va desestimar la moció proposada pel grup municipal del PSC per retirar l’estelada de la Plaça Onze de Setembre i es va aprovar una moció de compromís per la sensibilització del col·lectiu de lesbianes, gais, transsexuals, bisexuals, intersexuals i altres (LGTBI+).

Escoltarem la veu de dues estudiants que van visitar els camps de concentració de Mathausen i Gusen el cap de setmana passat juntament amb la seva classse d’Història de Batxillerat, en el projecte de l’Amical de Mathausen.

A la secció de l’entrevista, Gabri Gurt ens explicarà la preparació de la Gran Enfangada Solidària que el gimnàs V20 prepara per diumenge 28 de maig i en la qual s’han bolcat un gran nombre d’entitats i comerços del poble. També sentirem una entrevista a Joan Sanmartí, del celler de Sanmartí de Sallent, sobre el vi que produeixen i una jornada de portes obertes que prepara per al cap de setmana que ve.

David Comas ens presentarà el temps i ens parlarà de les temperatures mundials a la seva secció de temps pel temps. Pere Flores ens farà el repàs de l’agenda esportiva.