
L’Escola Montserrat de Sant Vicenç de Castellet és un dels sis centres catalans finalistes al Premi a la millor campanya de promoció de Formació Professional Dual.
El guardó, convocat per la Generalitat de Catalunya i Bankia, està pensat per desenvolupar i donar impuls a diversos projectes que fomenten l’ensenyament professional en centres educatius de Catalunya.
La campanya de promoció, duta a terme pels alumnes del cicle de Màrqueting i Publicitat, es va desenvolupar durant els darrers mesos, malgrat les limitacions imposades per la pandèmia. El treball ha consistit en la producció d’un vídeo promocional, la confecció i disseny d’un passaport al món laboral per buscar la complicitat de les empreses, a més d’un important treball de difusió i publicitat en xarxes socials.
D’altra banda, també s’han organitzat actes paral·lels com un “afterwork” amb empreses del territori per celebrar els 70 anys de l’Escola Montserrat i la posada en marxa d’una plataforma de comerç electrònic local. Un sistema que ha servit per ajudar els botiguers de Manresa a vendre en línia durant el confinament.
Els premis es faran públics de forma telemàtica en una jornada on-line el proper 23 d’octubre. De moment, però, els resultats de la campanya a l’Escola Montserrat ja s’han fet notar. El centre assegura que enguany s’ha vist un augment de les matrícules als cicles de Formació Professional Dual i s’han signat convenis amb noves empreses que acolliran els alumnes en pràctiques.