llera riu
Riu Llobregat al seu pas per Sallent

L’Ajuntament assegura que en aquest any hi ha hagut 9 avaries de la mateixa tipologia.

Sallent ha tingut durant aquest any 9 incidències amb la línia de mòbil. Els usuaris reclamen solucions als talls recurrents de la línia de Movistar a tot el poble. Des de l’Ajuntament asseguren que ja s’està actuant per tal de prevenir més incidents com els que hi ha hagut aquest any.

L’Ajuntament de Sallent vol demanar explicacions a Telefònica i saber que ha passat amb la línia i com s’hi ha d’actuar. Els talls fan que els usuaris es quedin sense línia al telèfon i sense internet. Això fa que no puguin rebre trucades i no tinguin dades mòbil fora de casa. Fa una setmana hi va haver l’última avaria a causa d’algunes reparacions que va tenir el poble incomunicat durant, gairebé, 24 hores.

Tot això va venir des de la central que hi ha al serrat del Xipell, que va patir una avaria del subministrament elèctric. Tot això va comportar que també s’hi desplacessin operaris d’Endesa per canviar uns fusibles. Normalment, quan plou és quan hi ha més avaries però segons l’alcalde de Sallent, Oriol Ribalta, creu que Movistar té més problemes perquè la seva maquinària és més antiga.

Amb tot, Ribalta, assegura que aquests problemes s’han de solucionar i demanen que la companyia inverteixi més a millorar el seu servei. Creuen, a més, que s’ha de posar més inversió per tal de prevenir més incidents com els que hi ha hagut aquest any.