Antena de telefonia mòbil
Antena de telefonia mòbil

Els problemes de cobertura mòbil, que es van allargar fins a tres dies, de molts veïns de Sallent amb Movistar aquest cap de setmana en què va haver-hi tempesta, han sigut la gota que ha fet vessar el got. Les xarxes van començar a bullir i es va traslladar el problema a l’ajuntament, que ha decidit prendre cartes en l’assumpte i fer una reclamació a l’empresa perquè es reemborsi l’import proporcional al servei no prestat pels problemes tècnics. Un acció a la qual s’afegirà una denúncia col·lectiva perquè l’Agència Catalana de Consum investigui les deficiències en el servei que Movistar ofereix a Sallent, que no és la primera vegada que presenta problemes. Ho explica David Saldoni.

 

Tothom qui s’hagi sentit perjudicat pels problemes de cobertura amb Movistar pot adherir-se a la denúncia col·lectiva anant a l’ajuntament. Saldoni explica quina documentació cal portar i com fer-ho.

 

Els usuaris de Movistar, i de les companyies que prenen la xarxa mòbil a Movistar (com Tuenti, Yoigo o Pepephone), han patit ha vàries interrupcions prolongades des de fa mesos a Sallent, on sembla que algun problema tècnic no garanteix el servei com hauria. L’última aturada, i la més llarga, va coincidir amb el cap de setmana passat en què va haver-hi una forta tempesta i fins i tot neu. Les queixes dels usuaris no només són pel tall del servei, sinó també per la manca d’informació per part de la companyia i per les dificultats per comunicar-s’hi.

Val a dir que aquesta problemàtica s’ha reproduït durant els mateixos dies als municipis de Balsareny i Navàs.